torsdag 7. januar 2010

IOP trenger stoette!!!!

Dersom du har lest innlegget under, ser du at IOP gjor veldig viktig arbeid i Ilula og Iringa regionen. Det er fantastisk for oss som er her aa se hvor mye det hjelper mennesker i omraadet. Jeg er virkelig stolt av aa vare med paa dette arbeidet!

Men det er desverre ikke gratis aa gjore dette. IOP trenger pengestotte for aa komme seg igjennom dette aaret. Det er daglig drift av Barnehjemmet som er det mest trengende omraadet. Vi trenger sponsorer til aa betale lonn for ansatte, ca 150 us dollars i mnd. Vi trenger ogsaa stotte til daglig drift, og mat og dagligdagse behov til jentene som bor paa barnehjemmet. Kanskje DU kan ha en av jentene som fadderbarn for 200 kr. i mnd? Hvis det er litt i meste laget for din lommebok, er det mulig aa spleise med naboen!:) vi holder ogsaa paa aa opprette '"Friends of IOP". Dette gaar ut paa at du betaler ett fast belop i mnd som gaar til drift av IOP's prosjekter. Engangsbelop er ogsaa veldig bra!

Vi ville satt veldig pris paa om du kunne hjelpe til med dette. Enten om du gir ett bidrag, eller om du forteller om dette til venner og kjente, eller til bedrifter. (Eller best av alt-begge deler:D) tTa kontakt med meg paa mail eller skriv en kommentar her paa bloggen.
Du kan virkelig vaere med paa aa gjore en forskjell!

1 kommentar:

  1. hei hei! jeg kom bare tilfeldig inn på bloggen din nå og det er jeg glad for:) jeg var akkurat på iop i tre uker, kom hjem for en uke siden - vi var fire sykepleiestudenter som hadde prosjekt om hiv og ernæring og bodde på iop og jobbet på ilula hospital ++. jeg snakket med berit om å komme i kontakt med dere og googlet bare friends of iop og her er jeg;)
    jeg vil gjerne bidra med støtte og vil gjerne stå til tjeneste hvis dere trenger hjelp med noe! jeg har tenkt å skaffe flere sponsorer, iop gjør et fantastisk arbeid og det må bare støttes, og vi må bare spre budskapet rundt om i norge! så kan vi ikke mailes og kanskje få til et samarbeid eller noe hvis dere trenger hjelp - jeg bor i oslo, sankthanshaugen... mailaddressa mi er julie_surland@hotmail.com
    mvh julie :)

    SvarSlett